Følgere

torsdag 18. april 2013

I dag ble jeg ferdig med ett nytt kort
Jeg skal delta i Copic Norge sin Utfordring
der hovedfargen skal være Blå og Skissen skal følges
Motivet er fra Bildmålarna
Banneren er ett gammelt stempel
Sommerfuglene er puncher fra
Martha Stewhart og Craft
Den blå borden er en Punch fra EK Suksess
Pynt fra Kort og Godt
Jeg har fargelagt med Copic
Hud, E11-R11-E00 og E 93 i kinn
Hår. E21-23-25-27
Rosa: R 85-83-81
Blå: B 45- 45/41-41
Arkene husker jeg dessvere ikke navnet på

5 kommentarer:

  1. Nydelig og sommerlig kort! Stilig med borden som gir en følelse av bølger? Kjempefin fargelegging også! Takk for at du deltar i CMN utfordringen! Klem fra Elizabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig komentar. Klem Anne-Elisabeth

      Slett
  2. Såå vakkert kort, og nydelig fargelegging av et skjønt motiv♥!:)
    Takk for at du deler med oss, og deltar i utfordringen til CMN, og masse lykke til!:)
    Håper vi ser deg neste gang også:)
    Klem, Ellen

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for en koselig komentar. Klem Anne-Elisabeth

      Slett
  3. Det kortet her likte jeg utrolig godt. Ser hvor jeg skal snik titte nå som jeg har store planer om å lære meg å farge med Copic. Tusen takk for at du deler med oss!
    Siv-Hege

    SvarSlett